Veel gestelde vragen (FAQ)

Waar is mijn bestelling?

Na het plaatsen van je bestelling duurt het gemiddeld 1-3 werkdagen (ma-vr) om je order te verwerken en 3-7 werkdagen (ma-vr) om je order te bezorgen. Het kan dus 4 tot 10 werkdagen duren voordat je pakket wordt afgeleverd. Als deze termijnen zijn verstreken en je pakket nog niet is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace-code via e-mail. Controleer ook je spammap, want soms komen onze e-mails daar terecht. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat de Track & Trace-link actief wordt. Je kunt de voortgang van je bestelling volgen met je Track & Trace-nummer op onze 'Volg je bestelling' pagina.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?

Bekijk ons retour- en terugbetalingsbeleid voor informatie over het retourneren van je pakket. Als je nog steeds geen antwoord op je vraag hebt gevonden, neem dan gerust contact met ons op via info@lapoch.nl.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij bieden gratis verzending binnen Nederland.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • American Express
  • Apple Pay
  • Maestro
  • MasterCard
  • Shop Pay
  • Union Pay
  • Visa
  • PayPal

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt ons bereiken via e-mail op info@lapoch.nl. Onze klantenservice is beschikbaar van maandag t/m vrijdag: 08:00 - 18.00 uur en zaterdag en zondag: 10.00 - 17.00 uur. We streven ernaar je verzoek binnen 24 uur te beantwoorden.

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Onze klantenservice is beschikbaar van maandag t/m vrijdag: 08:00 - 18.00 uur en zaterdag en zondag: 10.00 - 17.00 uur. We streven ernaar je verzoek binnen 24 uur te beantwoorden.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als je je bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@lapoch.nl. Als je bestelling nog niet is verwerkt, kunnen we de wijziging of annulering doorvoeren.

Bieden jullie internationale verzending aan?

Op dit moment bieden wij alleen verzending binnen Nederland aan.

Hoe kan ik een product retourneren?

Bekijk ons retour- en terugbetalingsbeleid voor informatie over het retourneren van je pakket. Als je nog steeds geen antwoord op je vraag hebt gevonden, neem dan gerust contact met ons op via info@lapoch.nl.

We hopen dat deze FAQ-sectie je vragen beantwoordt. Als je verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Contact

Contactinformatie

Winkelnaam: LAPOCH 
Adres: De Nieuwe Erven 3, Unit: 11769, 5431 NV,  Cuijk, Nederland

Telefoonnummer: +31 485 794080
E-mail: info@lapoch.nl

Openingstijden klantenservice:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag: 10.00 - 17.00 uur

We antwoorden je binnen 24 uur